torsdag 3. november 2011

BigMac-Ulf

Kristine og Ulf kjører full pakke. Jeg, en liten burger
Jeg, Ulf-Terje og Kristine gikk oss en tur utpå ettermiddagen i dag. Det er vanskelig og forklare trafikkbildet her, men kaos er vel passende ord. Vi prøvde og finne frem til FNT, og det gjorde vi sannelig. I går prøvde vi oss på det samme, men havnet langt borti gokk. Måtte til slutt hive oss i en taxi.

Når vi først var kommet til FNT tenkte vi at vi kunne gå på butikken. Den lå jo bare noen 100 meter oppi veien. På veien dit så vi et høyt tårn med en diger M på og med en romlende mage ble fristelsen for stor. :) Vi tok turen til butikken og så innom MacDonalds.

BigMac-Ulf koste seg godt med maten. Prisen på en Big-Mac var 99 cordobas, 25 kroner. Jeg hadde forstått at vi skulle ta en liten matbit før middag senere på kvelden og skulle bestille en Cuatro de libra (QaurterPounder), ikke meny. Min elendige spansk resulterte i en burger og ikke meny, men burger ble servert uten salat, tomat og løk. Er litt usikker på når jeg misforstod han bak disken og bare sa Si!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar